●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

قیصر زمانه ما

به مناسبت سالگشت غروب آفتاب قیصر امین پور


مثل تو؛ هرگز! (راضیه بهرامی)


دوباره مثل تو آیا؟ دوباره مثل تو هرگز

دوباره مثل تو حاشا، دوباره مثل تو هرگز

دوباره مثل تو دیروز، دوباره مثل تو امروز

دوباره مثل تو فردا؟ دوباره مثل تو هرگز

دوباره مثل من؟ آری، چه بی‌شمار و فراوان

دوباره مثل تو اما ... دوباره مثل تو هرگز

کجاست آینه زادی که در کتاب نگاهش

هزار آینه زیبا دوباره مثل تو، هرگز

دوباره مثل تو روشن، دوباره مثل تو آبی

نخیر حضرت دریا! دوباره مثل تو هرگز!



اشعار دیگری از قیصر در همین وبلاگ

دردواره ها
خواستن
لجوج دیرباور
کویر
غربت
چهار فصل
کوچه‌های خراسان
دفتر مشق
مجنون تر از لیلی
تقسیم عادلانه
لحظه های کاغذی
شعر بی دروغ


شعر نی نامه با صدای ماندگار قیصر

نظرات 7 + ارسال نظر
اشکان 9 آبان 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://tashkan.blogsky.com/

روحش شاد

شاد باشی

ممنون

نجوا 13 آبان 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://najvaye-man.blogfa.com/post-153.aspx

قیصر، قیصر دوباره قیصر، قیصر
پـرپـر، پـرپـر... دوبـاره پـرپـر، پـرپـر
پـایـیـز گـرفـته جـان شـعــرم را بـاز
گل‌ها همه یک‌صدا که که قیصر، پرپر

روح آقای شاعر، شادِ شاد...

راستی توی بند سومِ پست پیوست هم چند لینک مرتبط گذاشته ام که گمانم بد نباشد.

سلام برنجوا
ممنون از این که سرزدید و ممنون از لینک حتما سر می زنم

نیلو 16 آبان 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام
خواستم تشکر کنم، بسیار عالی بود، تقریبا سعی کردم تمام آرشیو را تورق کنم!

بسیار خوش سلیقه و کامل و بی غلط بود.

سپاس فراوان

سلام
ممنونم از اینکه قابل دونستید و نظرتون رو گذاشتید

نوید 7 آذر 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

ایضن همون که نیلو گفت!!

و ایضا ممنون از شما

سپیده دم 8 آذر 1390 ساعت 11:19 ب.ظ


سلام جناب آستان

ایام عزاداری اباعبدالله (ع) تسلیت میگم...

ناپیدا شدین چرا؟!

-----------
اومدم از بلاگتون شعر محتشم جان رو بخوونم...

سلام

بر شما هم تسلیت
کسی دیگه مارو دوست نداره..اینجا هم سوت و کور شده.... دیگه دل و دماغی برای آدم نمی مونه
----------------
خوشحالم که یکی دوتا مثل شما هر از گاهی یه سری می زنن

ممنون

سپیده دم 14 آذر 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://sepide-dam.blogfa.com

سلام
ایام تسلیت...
علت سوت و کوری اینجا ننوشتن اشعار جدیده


تا در این بزم بتابید مه طلعت یار
من خورم خون دل و یار کند تیر نثار
پرده بدریده و سرگرم به دیدار نگار
«نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
چه کنم؟ حرف دگر یاد نداد استادم»

------------
التماس دعا

سپیده دم 14 آذر 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://sepide-dam.blogfa.com

سلام
ایام تسلیت...
علت سوت و کوری اینجا ننوشتن شعرهای جدیده ...


تا در این بزم بتابید مه طلعت یار
من خورم خون دل و یار کند تیر نثار
پرده بدریده و سرگرم به دیدار نگار
«نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
چه کنم؟ حرف دگر یاد نداد استادم»


---------
التماس دعا...

سلام
برشما هم تسلیت
شاید حق با شما باشه....

و ممنون از شعر زیباتون

---------
ملتمس دعا هستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد