●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

گوهر یگانه (حسین صالحى)

کمان کشید غم و سینه را نشانه گرفت

چنان، که آتش دل تا فلک زبانه گرفت!

خدا گُواست که خورشید از حرارت سوخت

از آتشى که از آن سوىِ در به خانه گرفت!


در آن چمن که دل باغبان چو شمع گداخت

چگونه بلبل دلخسته آشیانه گرفت؟!

شفق ز دیده دل خون گریست، چون زهرا

براى گیسوى زینب به دستْ شانه گرفت!

ز بس که فاطمه رنجیده بود از امّت

دل از حیات خود آن گوهر یگانه گرفت

على چه کرد و چه گفت اى خدا در آن شب تار

که زینب از غم بى مادرى، بهانه گرفت؟!

براى آن که بماند نهان ز چشم رقیب

على، مراسم تدفین او شبانه گرفت!

نظرات 13 + ارسال نظر
default 17 اردیبهشت 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

تسلیت میگم منم
می ای رباعیمو بخونی؟

خوندم عزیز

سپیده دم 18 اردیبهشت 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

آمیخته چون روح در آب و گل ماست
همواره مقیم قلب ناقابل ماست
ای زائر عطر گل کجا می گردی؟
آرامگه حضرت زهرا (س) دل ماست . . .

احسنت...

سپیده دم 3 خرداد 1390 ساعت 10:05 ب.ظ


سلام
میلاد روشنایی قلب رسول مبارک(بیشتر به مادرتون بارک باشه)

------------
شعر جدید نذاشتین یادمون میمونه!!!

سلام
بر شما هم مبارک باشه

چه کنیم...درگیر فیلمبرداری بودم...به بزرگی خودتون می بخشید دیگه

سپیده دم 11 خرداد 1390 ساعت 07:25 ب.ظ


سلام
خواهش میکنم ولی یادم می مونه...!!!

موفق باشید دیدم نیستین اینکه پامونو کردیم تو کفش بلاگ شما(رفتم یه غزل حافظ گذاشتم تو بلاگم)

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبی است
زبان خموش ولیکن دهان پر از عربی است

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن
بسوخت دیده زحیرت که این چه بوالعجبیست...

default 13 خرداد 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

کجایی مرد؟

هستیم...یه 10 روزی سر فیلم برداری بودم...الان در خدمت شما هستم

سپیده دم 9 تیر 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.sepide-dam.blogfa.com


سلام


گلهای شمعدانی همه شکل تو هستند
رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند
تا طاق ابروی بت من تا به تا شد
دُردی کشان پیمانه هاشان را شکستند
یک چکه ماه افتاده بر یاد تو و وقت سحر
این خانه لبریز تو شد شیرین بیان حلوای تر..
تو میر عشقی عاشقان بسیار داری
پیغمبری با جان عاشق کار داری..

عید مبعث مبارک...
التماس دعا

سلام

ممنون از شعر زیباتون
امروز داشتم فکر می کردم این دومین عیدیه که میاد و هیچکی به من تبریک نمی گه...ممنون از این که بیاد من بودید

default 10 تیر 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://Www.superposition.mihanblog.com

با یک روزتاخیر عیدت مبارک

ممنون از اینکه به یادم بودید...عید شما هم مبارک

[ بدون نام ] 22 تیر 1390 ساعت 07:53 ب.ظ


سلام


مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید...

اعیاد مبارک...


-------------------------------

این شعرو دیگه حفظ حفظ شدیم لطفا یکی دیگه بزارید

سلام
بر شما هم مبارک
-----------------------------
چشب...

سپیده دم 22 تیر 1390 ساعت 07:54 ب.ظ


اسمم یادم رفت

حدیثا 1 شهریور 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
شما لطفی به انجمن ما کردید و ما نتوانستیم پاسخ گو باشیم .
امیدوارم حلالمان کنید.
گفتم برای تشکر ذکری رو که اقای مهدی طیب در برنامه این شب ها
گفتند رو به دستتون برسونم .
شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۲۲۵بار در سجده
یا طُهرُ یا طاهرُ یا طهورُ یا طَیْهورُ یا طَیهار
التماس دعا

ممنون از لطفتون
یا علی

حدیثا 1 شهریور 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام
متشکرم.

ش.عظیمی 2 شهریور 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.shivaazimi-lit.blogfa.com

سلام.از آشنایی با وبلاگ پربار و زیبای شما خوشحال شدم.
باعث افتخار است اگر در صورت تمایل شما تبادل لینک کنیم.
باتشکر

حمید 31 شهریور 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://khobaneparsigo.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
شعر بسیار زیبایی بود.
وبلاگ شما برای من غنیمت است.

به شعر از نفس افتاده جان تازه بده
و مادری کن و اینبار هم اجازه بده
به افتخار بگوییم: از تبار توایم
هنوز هم که هنوز است بی قرار توایم
اگر چه ما همه در حسرت مزار توایم
کنار حضرت معصومه در کنار توایم
فضای سینه پر از عشق بی کرانه ی توست
کرم نما و فرود آ که خانه، خانه ی توست

سلام
خوشحالم که مورد توجه شما واقع شده
قابل شما رو نداره...بی تعارف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد