●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

نهان نشسته (هوشنگ ابنهاج)

نامدگان و رفتگان از دو کرانه زمان
سوی تو می‌دوند هان! ای تو همیشه در میان

در چمن تو می‌چرد آهوی دشت آسمان
گرد سر تو می‌پرد باز سپید کهکشان

هر چه به گرد خویشتن می‌نگرم در این چمن
آینه ضمیر من جز تو نمی‌دهد نشان

ای گل بوستان سرا از پس پرده‌ها درآ
بوی تو می‌کشد مرا وقت سحر به بوستان

ای که نهان نشسته‌ای باغ درون هسته‌ای
هسته فرو شکسته‌ای کاین همه باغ شد روان

آه که می‌زند برون از سر و سینه موج خون
من چه کنم که از درون دست تو می‌کشد کمان

پیش وجودت از عدم، زنده و مرده را چه غم؟
کز نفس تو دم به دم می‌شنویم بوی جان

پیش تو جامه در برم نعره زند که بر دَرم!
آمدنت که بنگرم، گریه نمی‌دهد امان

نظرات 4 + ارسال نظر
باقری 5 اسفند 1388 ساعت 03:32 ق.ظ http://haqiqat.mihanblog.com/

«قالَ الاِْمامُ الْمَهْدِىُّ(علیه السلام):
أَنَا خاتَمُ الأَوْصِیاءِ وَ بى یَدْفَعُ اللّهُ الْبَلاءَ عَنْ أَهْلى وَ شیعَتى.»:
من آخرین نفر از اوصیا هستم، خداوند به وسیله من بلا را از خانواده و شیعیانم برطرف مىگرداند.
أَکْثِرُو الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذلِکَ فَرَجُکُمْ.»:
براى تعجیل فَرَج زیاد دعا کنید، زیرا همین دعا کردن، فَرَج و گشایش شماست.
نوکررخ ارباب نبیندسخت است
آغازولایت وامامت مولاصاحب الزمان برشیعیان ودوستدارانش به خصوص شمادوست بزرگوارمبارک
التماس دعا

نوکررخ ارباب نبیندسخت است...جانا سخن از زبان ما می گویی

بر شما هم مبارک

default 5 اسفند 1388 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

به ذوق تو غبطه می خورم

من هم به توانایی سرایش شعر در شما

انسان 5 اسفند 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://darfasledigar.blogfa.com

اصلا یک چیزی دیگری بود ها..................بی نظیر..........هوشنگ ابتهاج.............شاعری فوق العاده........

موافقم با شما
ممنون از اینکه وبلاگ خودتون رو سر می زنید

صبا 7 اسفند 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.anar2010.blogfa.com

یک نکته بیش نیست حرف عشق وین عجب !
از هر زبان که می شنوم نامکرر است

با سلامی دوباره:

این پست هم عالی بود دست مریزاد.

شما دعوت هستید منتظر حضور گرمتون هستم.

سلام

خواهش می کنم...قابل دار نیست

می رسیم خدمتتون ... ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد