●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

گناه کبیره (امید مهدی نژاد)

قلبی شکسته بود، وضویی جبیره شد
سروی نشسته بود، عشایی وتیره شد

اشکی کنار پنجره غلتید، گر گرفت
آهی به روی آینه افتاد، تیره شد
 

پهلویی از شقاوت نامحرمی شکست
اشکی برای مَحرم دردی ذخیره شد
 

بانویی از تمام دلش چشم بست و رفت
مردی تمام وسعت غم را پذیره شد 

 
اف گفت بر سکوت بنی آدم آسمان
نسلی نگاه کرد، گناهی کبیره شد

نظرات 8 + ارسال نظر
حدیثا 23 بهمن 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
پهلویی از شقاوت نامحرمی شکست
اشکی برای مَحرم دردی ذخیره شد

بانویی از تمام دلش چشم بست و رفت
مردی تمام وسعت غم را پذیره شد

چه دردناک شهادت حضرت زهرا و محبت حضرت علی را تداعی می کند این دو بیت.

سلام
بله...حق با شماست
۲۸ صفر است ... سر آغاز داستان...

چشم انداز 23 بهمن 1388 ساعت 10:15 ب.ظ


مست از غم توام غم تو فرق می کند

محو توام که عالم تو فرق می کند

با یک نگاه می کشی و زنده می کنی

مثل مسیح ، نه، دم تو فرق می کند

یک دم نگاه کن که مرا زیر و رو کنی

باید عوض شد آدم تو فرق می کند

تنها کمی به من نظر لطف می کنی؟

آقای مهربان! کم تو فرق می کند

زخمی است در دلم که علاجی نداشته است

جز مرحمت که مرهم تو فرق می کند

اشک غمت برای من احلی من العسل

گفتم برای من غم تو فرق می کند

صلح تو روضه است حماسه است غربت است

ماهی تو و محرم تو فرق می کند

باید خیال کرد تجسم نمود؛ نه ؟

نه؛ گنبد تو پرچم تو فرق می کند

لختی بخند قافیه ام را بهم بریز

آقای من! تبسم تو فرق می کند

محمدرضا شرافت
http://tahanooz.blogfa.com

ممنون...زیبا بود

صبا 24 بهمن 1388 ساعت 04:14 ق.ظ http://www.anar2010.blogfa.com

سلام خیلی زیبا بود.منتظر نظرات شما هستم.

سلام...ایشالا

default 24 بهمن 1388 ساعت 06:49 ق.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

آفرین
واقعا هنرمند به اینا می گن
استعاراتش منو کشت

مطلع نگو محشر بگو

خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده

چشم انداز 24 بهمن 1388 ساعت 09:49 ق.ظ

ایمیل تون رو چک کنید! در مورد خانه کتاب اشا نامه ای فرستادم.

او. کی...

انسان 25 بهمن 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://darfasledigar.blogfa.com

عجب شعری............... خیلی زیبا بود.

((:

آرزو 29 بهمن 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام خوبین؟

آقا ما برگشتیم...اجازه می فرمائید سر کلاس وبلاگتون حضوری بزنیم؟!؟!;-)

سفر هم خوب بود (چون می دونم خواهید پرسید میگم) ولی داغ ِ گتوند به دلم موند بسی...................می دونید که کجا رو میگم؟

... 20 دی 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

شعر بسیار خوبیه! اما احتمالا آقای مهدی نژاد تلفظ وتیره رو نمی دونسته! voteyre درسته نه vatire

ممنون از لطفتون... احتمالا به ضرورت شعری بوده:
جبیره ... وتیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد