●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

مرهم (انسیه موسویان)

آن‌جا که شعر در کف نامردمان رهاست،
موعود من! صدای تو عاشق‌ترین صداست


این جغدهای خفته، که آواز شوم‌شان
در ژرفنای تیره و خاموش شب رهاست،


باور نمی‌کنند که چشمان روشنت
دیری‌ست قبله‌گاه تمام ستاره‌هاست


من می‌شناسمت، دل غمگین و خسته‌ات
با درد با غرور ترک‌خورده، آشناست،


آری تو آن درخت کریمی که دست‌هات
عمری‌ست آشیانه‌ی گرم پرنده‌هاست


آخر چگونه در گذر بادهای تند
می‌ایستی که قامت سبز تو تا خداست؟


من از هجوم دشنه‌ی شب زخم خورده‌ام
پس مرهم نگاه اهورایی‌ات کجاست؟

نظرات 6 + ارسال نظر
Sajjad MLBK 14 دی 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.MLBK.33ir.com/

دلنوشت
دلنوشت های من...
http://sajjadelnevesht.blogsky.com

حدیثا 14 دی 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
"دیری‌ست قبله‌گاه تمام ستاره‌هاست"
چه تعبیر جالبی.

سلام

با شما موافقم
ایشون تعابیر بدیعی دارن...برای همین من به شعراشون علاقه مندم

صیدقزل آلا در مدرسه 14 دی 1388 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام

دیگه یه پُست میذارین که آدم سکوتِ ناخودآگاهش رو مجبور میشه بشکنه.

طوریم نیست خدا رو شکر، کمی گرفتار کارهای شرکت و امتحانهای شاگردام هستم.

شما خوبین انشاالله؟:)

سلام

ما دیگه مجبوریم برای شکستن سکوت شما متوسل به خانم موسویان بشویم دیگه

((:

الحمدلله...خدارو شکر

داش امید 18 دی 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام دادا.
خیلی خشگل بود این شعر. دست شاعر و دم شما گرم.
راستی یادته گفتی خیلی وقته یه شعر خوب نخوندی ؟ من الان یدونه قشنگشو خوندم :)

سلام

اخوی خشگل...نه...خوشگل

قابل شما رو نداره...زحمت پیدا کردنش رو عرض کردم و گرنه شعر مال من نیست که تعارقش کنم

گلین 19 دی 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام...وبلاگ جدیدت مبارک ممنون که خبرم کردی...تمام مطالبو می خوانم.......از شعر خانوم انسیه موسویان که خیلی خوشم امد...جناب دیفالت هم کارش حرف نداره ...من واقعا عاشق امام حسین ع هستم....امام حسین نگهدار شما وتمام کسانی که دوستش دارن هست

سلام

این وبلاگ کجاش جدیده؟ این طفلک بابا که دیگه سه ساله شده... بچه ام رو از شیر گرفتم دیگه ((:

انشاالله با دوست داران و محبینش محشور شوید

راستی من شما رو به جا نیاوردم... آدرس وبلاگتون رو مرحمت نفرمودید

صیدقزل آلا در مدرسه 24 دی 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

کجایین؟ خوبین؟ گرند مادر خوبن ایشالله؟


دلواپسم نگذارید پلیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد