●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

تحصیل اشارات (زکریا اخلاقی)

خرقه پوشان به وجود تو مباهات کنند
ذکر خیر تو در آن سوی سماوات کنند

پارسایان سفر کرده در آفاق شهود
در نسیم صلوات تو مناجات کنند

پیش آیینه پیشانی تو هر شب و روز
ماه و خورشید تقاضای ملاقات کنند

پی به یک غمزه اشراقی چشمت نبرند
گرچه صد مرحله تحصیل اشارات کنند

بعد از این حکمتیان نیز به سر فصل حیات
عشق را با نفس سبز تو اثبات کنند

قدسیان چون ز تماشای تو فارغ گردند
عطر انفاس تو را هدیه و سوغات کنند

بعد از این شرط نخستین سلوک این باشد
که خط سیر نگاه تو مراعات کنند

نظرات 3 + ارسال نظر
آرزو 18 مهر 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://arezoo4.blogfa.com

پیش آیینه پیشانی تو هر شب و روز
ماه و خورشید تقاضای ملاقات کنند


این بیت یه جوری نیست؟ وزنش به نظرم متعادا نیست توی مصرع ها... شایدم من بد می خونمش

اگر آینه بخونید غلط میشه وزنش... باید آییـــنه خونده بشه

سپیده دم 18 مهر 1390 ساعت 12:39 ب.ظ


سلام
میلاد امام رضا(ع) مبارک...

غیر شور تو نیست در سر من
به چه خوش اختریست اختر من
خاکسار شه خراسانم
تاج شاهنشهیست بر سر من
طفل بودم ترانه خوابم
اینچنین خوانده است مادر من
یار بی دستی ام امام رضا(ع)
همه هستی ام امام رضا(ع) ...

-----------------------

بعد از این شرط نخستین سلوک این باشد
که خط سیر نگاه تو مراعات کنند...

آمدیم حضور بهم برسانیم نگویید کم پیداییم

سلام
بر شما هم مبارک باشه

ممنون از حضور دلگرم کننده تون

zatollah 18 خرداد 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://baxpersian.rozblog.com

mr30 az zahmat haye shoma yval dare tanx

سلام
ممنونم از اظهار محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد