●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

ما (فاضل نظری)

ما نه سقراط، نه افلاطونیم
منطق و فلسفه‌ی اکنونیم

هرچه همرنگ جماعت بشویم
باز هم وصله‌ی ناهمگونیم

از تماشای انار لب رود
سیر چشمیم ولی دل‌ خونیم

من و آیینه به هم محتاجیم
من و آیینه به هم مدیونیم

به طوافم مبر ای سرگردان
ما از این دایره‌ها بیرونیم

نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو 7 مهر 1390 ساعت 09:00 ق.ظ

سیر چشمیم ولی دل‌ خونیم
.
.
.
دلم خونه....

آخی!.....چرااااااااااااااا

سپیده دم 7 مهر 1390 ساعت 10:29 ب.ظ


سلام و عرض ادب...

شعر های فاضل نظری رو خیلی دوست دارم بخصوص این تلخی که پشت بعضی از عبارت شعرش هست:هرچه همرنگ جماعت بشویم
باز هم وصله‌ی ناهمگونیم...بنظرم خیلی با واقعیت عجینه

موفق باشید...

سلام
با شما موافقم

کم پیدا شدید... دیر به دیر سر می زنید؟

هیچکس 14 مهر 1390 ساعت 07:00 ق.ظ http://yadgaredoost.blogfa.com

سلام
وبلاگ عالی با اشعار متعالی داری
انتخاب و سلیقه ت عالین
منم یه وب شعر دارم منتظرتم
مخصوصا نظرات
یا علی

سلام
ممنون از لطفتون
ایشالا سر می زنم
یاعلی

علیرضا جعفری 10 آبان 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

با با منم دلم خونه چه کارکنم؟

شما رو خودم خدمتت می رسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد