●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

جذبه‌ی تو (فاضل نظری)

ماه خندید به کوتاهی شور و شعفم

دست بردم به تمنا و نیامد به کفم

 ●

کشش ساحل اگر هست، چرا کوشش موج؟

جذبه‌ی دیدن تو می‌کشد از هر طرفم

راه تردید مسیر گذر عاشق نیست

چه کنم با چه کنم‌های دل بی هدفم؟

پدرانم همه سرگشته‌ی حیرت بودند

من اگر راه به جایی ببرم ناخلفم

زخم بیهوده نزن، سینه‌ام از قلب تهی‌ست

بهتر آن است که سربسته بماند صدفم

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده دم 10 فروردین 1391 ساعت 11:42 ب.ظ


سلام
کماکان سال نو مبارک...

راه تردید مسیر گذر عاشق نیست
چه کنم با چه کنم‌های دل بی هدفم...

این شعر قشنگ فاضل خان نظری رو به خیلی از دوستان عیدی دادیم!!!!!!!!
همگی خوشش آمد و کلی از سلیقه ما تعریف نمودن

سلام
کماکان سال نوی شما هم مبارک...
خوشحالیم که خوانندگانی به خوش سلیقه ای شما داریم
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد