●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

پادشه جود (میرزا حبیب الله خراسانى)

امروز که روز دار و گیر است

می ده که پیاله دلپذیر است

چون جام دهی به ما جوانان

اوّل به فلک بده که پیر است

از جام و سبو گذشت کارم

وقت خُم و نوبت غدیر است

 

برد از نگهی دل همه خلق

آهوی تو سخت شیر گیر است

در عشوه آن دو آهوی چشم

گر شیر فلک بود اسیر است

 

در چنبر آن دو هندوی زلف

خورشید سپهر دستگیر است

می نوش که چرخ پیر امروز

از ساغر خور پیاله گیر است

امروز به امر حضرت حق

بر خلق جهان علی امیر است

امروز به خلق گردد اظهار

آن سر نهان که در ضمیر است

آن پادشه ممالک جود

در ملک وجود بر سریر است

نظرات 9 + ارسال نظر
داش امید 16 آذر 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام.
عید شما و همه دوستان آستان مبارک.

سلام
عید شماهم مبارک...

یا علی

یاس 16 آذر 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
عید شما هم مبارک(ببخشید با تاخیر)
این دل و دماغ کجا میفروشن که ما هم خیلی وقت که دنبالشیم؟!


سلام

والا من رفتم کله پزی...نداشتن...گفتم راس کار ما نیست
شما اگه به نتیجه ای رسیدی به ما هم بگو

((:

صیدقزل آلا در مدرسه 16 آذر 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام

عید شما هم مبارک:)

حالا ما اینترنت نداریم و پاور کامپیوترمون سوخته و زمینمون کجه...شما چرا بنده نوازی نمی فرمائید جناب آستان حضرت دوست؟;-)

سلام

ای بابا...شب عیدی هم که بقول معروف بز آوردید دوست جان

والا اگه دقت می فرمودید...پست آخرتون اجازه نظر دهی نداشت

گفتم باز مخاطب خاصه...ما دخالت نکنیم بهتره
((:

و گرنه ما که روزی ۳ بار رو سر می زنیم به صیاد خان

حدیثا 17 آذر 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
متشکرم که شعر جدید گذاشتین.

خواهش می کنم...قابل نداشت

من میرزا حبیب رو خیلی دوست دارم

مخصوصا شعر:

امروز امیر در میخانه توئی تو
فریاد رس این دل دیوانه توئی تو

مرغ دل ما را ، که به کس رام نگردد
آرام توئی دام توئی دانه توئی تو

(http://astan.blogsky.com/1386/10/08/post-91)

یاس 18 آذر 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام
اول بفرمایید این کامنت دون شما چشه تا من بعدا حرفمو بزنم

سلام
چش نیست...گوشه ((:

چیزیش نیست این طفلک

یاس 18 آذر 1388 ساعت 07:02 ب.ظ

خیلی مطالب جالبی بود...استفاده کردیم

((((:

حدیثا 18 آذر 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
من هم از این به بعد" میرزا حبیب" رو به خاطر این بیت شعرش دوست خواهم داشت.
"مرغ دل ما را ، که به کس رام نگردد
آرام توئی دام توئی دانه توئی تو"

سلام
این بیت خیلی زیباس ولی
شاه بیتش به نظرم اینه:

یک همت مردانه در این کاخ ندیدیم
آن را که بود همت مردانه توئی تو

یا علی

چشم انداز 19 آذر 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

http://parsedarkhial.blogfa.com/
:::: لایمکن الفرار از عشق ::::

یا حبیب الباکین

یک بند از ترجیع بندی علوی



زخمی ام التیام می خوهم

التیام از امام می خواهم

السلام وعلیک یا ساقی

من علیک السلام می خواهم

مستی ام را بیا دوچندان کن

جام می پشت جام می خواهم

گاه گاهی کمی جنون دارم

من جنونی مدام می خواهم

تا بگردم کمی به دور سرت

طوف بیت الحرام می خواهم

لحظه مرگ چشم در راهم

از تو حسن ختام می خواهم

در نجف سینه بی قرار از عشق

گفت لایمکن الفرار از عشق





سید حمیدرضا برقعی

ممنون از شعر زیباتون

شعر هاشون قشنگه...تشکر مجدد از حسن توجهتون

صیدقزل آلا در مدرسه 23 آذر 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

صاحابِ این وبلاگ بعد از تولدشون نمیخوان آپ بفرمایند؟!؟!؟!؟

چرا به خدا...وقت نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد