●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

وحشت تنهایی‌(فریدون مشیری)

خدایا، وحشت تنهایی‌ام کُشت..
    کسی با قصّه‌ی من آشنا نیست
                    در این عالم ندارم همزبانی
                                    به صد اندوه می‌نالم
              
                                  – روا نیست –


شبم طی شد، کسی بر در نکوبید..
            به بالینم چراغی کس نیفروخت..
        نیامد ماهتاب بر لب بام،
                    دلم از این‌همه بیگانگی سوخت

به روی من نمی‌خندد امیدم
        شراب زندگی در ساغرم نیست
                نه شعرم می‌دهد تسکین به حالم
                        که غیر از اشک غم در دفترم نیست..

بیا ای مرگ، جانم بر لب آمد
            بیا در کلبه‌ام شوری برانگیز
      بیا شمعی به بالینم بیفروز
                    بیا شعری به تابوتم بیاویز!!

دلم در سینه کوبد سر به دیوار
        که این مرگ است و بر در می‌زند مُشت!


    – بیا ای همزبان جاودانی،
                که امشب وحشت تنهایی‌ام کُشت!


نظرات 2 + ارسال نظر
صیدقزل آلا در مدرسه 12 مرداد 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

۳۰یا30 نشده ام...دلم گرفته دوست جان...همه چیز بوی نا میده...دلم فریاد میخواد...

شبم طی شد، کسی بر در نکوبید...

شهر خالیست ز عشاق بود کز طرفی
مردی از خویش برون آید و کاری بکند؟

ساحره 4 اسفند 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

خدایا وحشت تنهایی ام کشت...
...
دقیقا حال امشب منه. دارم میمیرم از وحشت و تنهایی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد