●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

افتان و خیزان (حمید مصدق)

در کوی تو مستانه

     می‌افتم و می‌خیزم

           دلداده و دیوانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

من مست و پریشانم

    می نالم و می مویم

            مدهوش ز پیمانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

تا آنکه تو را یابم

    می‌گردم و می‌جویم

             پس بر در آن خانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

چو شمع شب عاشق

    می سوزم و می گریم

          از عشق چو پروانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

گر دست دهد روزی

    تا خاک رهت گردم

         در پای تو جانانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

گفتی که ز جان برخیز

    در ملک عدم بنشین

        زینروست که مستانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

من مست قدح نوشم

    از چشم تو مدهوشم

            سلانه به سلانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

دیوانه رویت من

    چون گردن به کویت من

                ای دلبر فرزانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

 

باز آی و گرنه می

    هستی ز کفم گیرد

          اینسان که به میخانه

                   می‌افتم و می‌خیزم

نظرات 5 + ارسال نظر
استر 7 مرداد 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://tavalode2re.blogsky.com

سلام دوست عزیز.خوشحال میشم به کلبه من سر بزنی.

آبجی یا اخوی گرامی...اول وبلاگتون رو توی سیستم بلاگ اسکای ثبت بفرمایید سپس براش تبلیغ کنید...به لینکی که داده بودید مراجعه کردم...می گوید همچین وبلاگی در بلاگ اسکای ثبت نشده

جریان ترکس...که رفته بود حرم امام رضا ضریح و سفت چسبیده بود و می خواست توی قرعه کشی بانک برنده بشه
ندا اومد که اخوی اول برو حساب باز کن بعد بیا اینجا آویزون ما شو
(:

علی راد 8 مرداد 1388 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام رفیق
فکر کنم آدرسش رو اشتباهی نوشت.
شعر روانی بود.

سلام...
منم احتمال دادم اشتباه باشه آدرسشون...گفتم یه مزاحی کرده باشم

داییلیا 9 مرداد 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

رفتی در لیست RSS من!

دمت گرم و سلیقه‌ات عالی.

ارادتمند، داییلیا

مرسیییییییییییییی...دم شما گرم

صیدقزل آلا در مدرسه 9 مرداد 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

از حمید مصدق فقط اون شعر ِ سیب دزدی رو بلدم، اونم نصفه نیمه. کلّاً هم این روزا مطالعه ی شعرم به صفر مِیل می کنه بس که اسیر ِ روزمرگی شده ام. نمی دونم اگر اینجا نبود هیچ شعری می خوندم یا نه. شما هم که البت این روزا کمتر شعر میگذارید و ما را از حظ بردن محروم (حذفِ فعل، بی بحث و بی ربط و بی قرینه!;-) )

کمتر شعر گذاشتنم رو بگذارید به حساب شلوغی سرم
خوشحالم که لا اقل به بهانه شعر خوندنم که شده سری به ما می زنید

سحر 1 تیر 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

ایول خیلی قشنگه دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد