●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

گنجشک های خونه (اردلان سرفراز)

 ای چراغ هر بهانه

            از تو روشن

از تو روشن

ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من

من و گنجشکای خونه

دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو پر می گیریم از تو لونه

باز میایم که مثل هر روز

برامون دونه بپاشی

من و گنجشکا می میریم تو اگه خونه نباشی

همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم بوی تو داره نفس هام

عطر حرفای قشنگت عطر یک صحرا شقایق

تو همون شرمی که از اون

سرخ گونه های عاشق

شعر من رنگ چشاته

رنگ پک بی ریایی

بهترین رنگی که دیدم

رنگ زرد کهربایی

من و گنجشکای خونه

دیدنت عادتمونه

به هوای دیدن تو پر می گیریم از تو لونه

نظرات 3 + ارسال نظر
داش امید 24 مهر 1387 ساعت 10:41 ق.ظ

خیلی عالی بود فقط یا با گوگوش خیلی حال میکنی یا اینکه ازین آهنگ یه خاطره ای چیزی داری.

آرزو 24 مهر 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://arezoo4.blogfa.com

سلام
وبلاگتون رو سر زدم

عجیب بود
بهش لینک دادم که نوشته ی قشنگی داشت

کاش بیشتر بنویسید دوست جان


راستی:

تو که تا شهر خدا عازم فتن هستی
می شود قلب مرا هم به زیارت ببری؟!

التماس دعا

مرتضی 20 فروردین 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

من این آهنگ رو ندارم
اگه لینکی برای دانلود دارید
به ایمیلم بفرسید
خیلی وقته دنبال این آهنگم
ممنون

من هم ندارم
دوست عزیز در گوگل سرچ کنید مطمئنا پیدا می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد