●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

شور شکفتن (انسیه موسویان)

تمام هستی‌ام، آوازهای جاری توست
بخوان ترانه دلم مست بی‌قراری توست


نهال کوچک شعرم که غرق پاییز است
طراوتش زِ نفس‌های نوبهاری توست


تویی که شور شکفتن به شعر من دادی
و آب و سبزه و آیینه، یادگاری توست


نگاه کن چه صبورم، چه بی‌صدا ای عشق
که روی شانه‌ی من زخم‌های کاری توست


ولی هنوز پُر از شور شعر و آوازم
هنوز این لب شیرین‌سخن قناری توست

نظرات 6 + ارسال نظر
default 1 آذر 1388 ساعت 05:58 ق.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

ااااااااوووووووووووووووووووووووووووووووولللللللللللل

هههوووووووووووووووووووووووووووووووورررررررراااااا

از این که این قدر احساساتی شدین

نه داداش رسما اول شدی...امدی تهران بیا کاپ قهرمانیت رو بهت بدم
(:

خوشحالم از اینکه خوشحالی

default 1 آذر 1388 ساعت 06:00 ق.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود
خواندنش باعث شد بفهمم من اصلا شاعر نیستم
یعنی می دونستما
حالا مطمئن شدم

نه ؛ ماشاالله شما هم شاعر حسابی هستی و مایه ی حسرت بنده

یاس 1 آذر 1388 ساعت 08:02 ق.ظ

...غروب ابری پاییز می چکد در من
پرم ز هق هق باران، کجاست شانه او؟

نگاه کن چه صبورم،
چه بی‌صدا
ای عشق

صیدقزل آلا در مدرسه 1 آذر 1388 ساعت 10:19 ب.ظ

نهال کوچک شعرم که غرق پاییز است
طراوتش زِ نفس‌های نوبهاری توست

دیر رسیدم انگاری...دو سه روز بی اینترنت بودم باز شعر گلچین رو تک خوری کردین که! ;)

ایشالا هیچ وقت بی اینترنت نمونید...خوشحالم که اومدید

جعفری 2 آذر 1388 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.kuyeyar.ir

سلام واقعا زیبا بودن دستتون درد نکنه،
در پناه حق

قابل شما رو نداشت...خوشحالم خواننده جدیدی پیدا کردیم

یا علی

داش امید 3 آذر 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

خیلی شعر باحالی بود. ملت انگار خیلی حال کردن با این شعر که دارن اینجوری کف و سوت میزنن : )

با حالی از خودشونه...لطف دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد