●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

غروب بیابان (هوشنگ ابتهاج)

چه غریب ماندی ای دل! نه غمی، نه غمگساری

نه به انتظار یاری، نه ز یار انتظاری

غم اگر به کوه گویم بگریزد و بریزد

که دگر بدین گرانی نتوان کشید باری

چه چراغ چشم دارد دلم از شبان و روزان

که به هفت آسمانش نه ستاره‌ای است باری

دل من ! چه حیف بودی که چنین زکار ماندی

چه هنر به کار بندم که نماند وقت کاری

نرسید آن که ماهی به تو پرتوی رساند

دل آبگینه بشکن که نماند جز غباری

همه عمر چشم بودم که مگر گلی بخندد

دگر ای امید، خون شو که فرو خلید خاری

سحرم کشیده خنجر که چرا شبت نکشته‌ست

تو بکش که تا نیفتد دگرم به شب گذاری

به سرشک همچو باران ز برت چه برخورم من؟

که چو سنگ تیره ماندی همه عمر بر مزاری

چو به زندگان نبخشی تو گناه زندگانی

بگذار تا بمیرد به بر تو زنده واری

نه چنان شکست پشتم که دوباره سر برآرم

منم آن درخت پیری که نداشت برگ و باری

سر بى پناه پیری به کنار گیر و بگذر

که به غیر مرگ دیگر نگشایدت کناری

به غروب این بیابان بنشین غریب و تنها

بنگر وفای یاران که رها کنند یاری

نظرات 8 + ارسال نظر
صیدقزل آلا در مدرسه 29 آبان 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

چرا شعرای غمگین؟ شاد باشید دوست جان در این ماهِ دوست داشتنی و شاد:)

چون غمگینم؛ کجای این ماه دوست داشتنیه؟

پاییزه...هوا گرفتس؛ عین دل من...

یاس 29 آبان 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://sepide-dam.blogaf.com

من از تویی که بد کردی با من
گله میکنم ام دل نمیکنم...







(دنبال ربطش نباشین بی ربط اینو نوشتم ...)

شما هم انگار دلت گرفته؟

یاس 29 آبان 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

با همه ی پاییزی بودن این روزها و البته ابری بوده هوای حوصله ولی ماه قشنگیه منم که تازه حج نوشتتونو کشف کردم...


راستی حجتون قبول(اصلام دیر نیست واسه این حرفا اونطوری به من نگاه نکید لطفا )

ایشالا که قبول باشه

خوشحال می شم نظراتتون رو بدونم در مورد حج نوشتم

default 30 آبان 1388 ساعت 05:33 ق.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

و این شعر چه زیباست با صدای همایون

منم دلم گرفته ولی حیف که اینجا نمی شه نظر خصوصی گذاشت

حق با شماست

شما هر وقت خواستید پیام خصوصی بگذارید کافیه اولش بنویسید خصوصی تا من تاییدش نکنم و فقط خودم بخونمش

یا علی

صیدقزل آلا در مدرسه 30 آبان 1388 ساعت 08:12 ق.ظ

منظورم ماه ذی الحجه بود....

احتمال دادم و این هم دلیل دیگریست برای ناراحتیم
و دلیل بعد تر آنکه هوای محرم داره می آد و باز دلم داره پر می کشه
این جنون فصلی من است!!

0111Mostafa 30 آبان 1388 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.bia2forex2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

سلام دوست عزیز
به عرض می رساند:

۱- بنده همکار شما نیستم
۲- فارکس کلا سر کاری است
۳- برای گرفتن کمک می توانید به هلال احمر؛ کمیته امداد؛ ستاد مبارزه با بلایای طبیعی؛ پلیس همیشه در صحنه ۱۱۰ و ... مراجعه نمایید
۴- لااقل یکی از پست ها رو قبل از کپی و پیست می خوندید بد نبود
۵- خدای تعالی روزیت را جای دیگری حوالت دهد...انشاالله


ومن الله توفیق - آستان حضرت دوست
واحد رسیدگی به اسپم نویس های اعصاب خورد کن

yashar 30 آبان 1388 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.eramkala.com

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی داری . لطفا یه سری هم به سایت من بزن

سلام...کاش لااقل قبل از کپی و پیست این جمله؛ حداقل یکی از شعرها رو می خوندید

حدیثا 30 آبان 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://hadisa.blogfa.com


سلام
"سحرم کشیده خنجر که چرا شبت نکشته‌ست

تو بکش که تا نیفتد دگرم به شب گذاری"
-----------
علی هم یه همچین چیزایی می گه و اینکه خوش به حال دخترا که از بین گزینه هایی محدود انتخاب می کنند؛ نباید یه عالمه گزینه در نظر بگیرن :)
برا ماهاهم سختی های خودش رو داره.
--------
وای من خیلی انیمیشن up رو دوست دارم , مخصوصا اونجا که از همه اثاث خونه دل می کنه,اونجاش محشره.

سلام

علیتون هم آره ها... یواش یواش باید براش آستین بالا بزنید...این حرفش یعنی اینکه بدش نمی آد
(:

---------
آپ انیمیشن فوق العاده ای بود...همین که با احساسات آدم بازی می کنه آخر موفقیتشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد