●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

دریا دل (رهی معیری)

دور از تو هر شب تا سحر، گریان چو شمع محفلم
تا خود چه باشد حاصلی از گریه بی حاصلم؟


چون سایه دور از روی تو، افتاده ام در کوی تو
چشم امیدم سوی تو، وای از امید باطلم


از بس که با جان و دلم ای جان و دل آمیختی
چون نکهت از آغوش گل بوی تو خیزد از گلم


لبریز اشکم جام کو؟ آن آب آتش فام کو؟
و آن مایه آرام کو؟ تا چاره سازد مشکلم


در کار عشقم یار دل، آگاهم از اسرار دل
غافل نیم از کار دل وز کار دنیا غافلم


در عشق و مستی داده ام، بود و نبود خویشتن
ای ساقی مستان بگو، دیوانه ام یا غافلم؟


چون اشک می لرزد، از موج گیسویی رهی
با آنکه در طوفان غم، دریا دلم دریا دلم

نظرات 6 + ارسال نظر
چشم انداز 21 آبان 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

مورد پسند واقع نشد!
هنوز به روز نکردم!

این صداقتت منو کشته ...اخوی

بعد التحریر: اخوی...نه...ابوی....نه...نمی دونم برای صدا زدن اناث بر وزرن ابوی چی باید گفت

الان جواب می ده: عجب!

((:

حدیثا 21 آبان 1388 ساعت 08:58 ب.ظ http://HADISA.BLOGFA.COM

سلام
"ای ساقی مستان بگو، دیوانه ام یا غافلم؟"
کاش جواب می داد,کاشکی.

سلام
کاش؛
تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی

صیدقزل آلا در مدرسه 21 آبان 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

ایراد بنی اسرائیلی میگیرید ها جنابِ چشم انداز!;-)

ایشون سایشون سنگین شده...تشریف بیارن...ما از ایرادهای بنی اسرائیلیشون هم استقبال می کنیم

default 22 آبان 1388 ساعت 06:50 ق.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

گریه ام انداختی
دیشب اینو خوندم
خیلی قشتگه
دلم می خواد ببوسمت واسه این شعر

خوشحالم خوشتون اومده...گریه زلال ترین احساسات آدمی ست

داش امید 20 آذر 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام . این شعر که نوشتی دیگه آخرشه . دمت گرم.
راستی به این جناب یا سرکار علیه که بوسی چیزی ندادی یه وقت دور از چشم ما؟!
حواست باشه من اینجا مراقب همه چی هستما (:

سلام
خواهش می کنم... قابل شما رو نداشت

سرکار علیه...پسر تشریف دارن...برامون حرف در نیارید

می دددددددددددونم...حواسم جمعه

((:

هم شاگردی 1 اردیبهشت 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://Hamshagerdi1357.persianblog.ir

همه اشعار و نوشته هایتان زیباست .
به من هم سری بزنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد