●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

کنج عزلت (خواجوی کرمانی)

طائر طوریم و خاک آستانت طور ماست

پرتو نور تجلی در دل پر نور ماست

ما به حور و روضه‌ی رضوان نداریم التفات

زانکه مجلس، روضه‌ی رضوان و شاهد، حور ماست

عاقبت غیبت گزیند هر که آید در نظر

وانکه او غایب نگردد از نظر، منظور ماست

پیش ما هر روز بی او رستخیزی دیگرست

آه دلسوز نفیر سینه، نفخ صور ماست

ما بدار الملک وحدت کوس شاهی می‌زنیم

وین که بر زر می‌نویسد اشک ما منشور ماست

کرده‌ایم از ملک هستی کنج عزلت اختیار

وین دل ویرانه گنج و نیستی گنجور ماست

آنک دایم در خرابات فنا ساغر کشد

در هوای چشم مست او دل مخمور ماست

تختگاه عشق ما داریم و از دار ایمنیم

زانکه دار از روی معنی رایت منصور ماست

تا چو خواجو عالم رندی مسخر کرده‌ایم

زلف ساقی دستگیر و جام می دستور ماست

نظرات 6 + ارسال نظر
حدیثا 19 آبان 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
تشکر برای لیست اسامی فیلم ها.
تشکر برای اینکه "بالاخره ..." را در لیست دوستانتان قرار دادید.
خیلی خو شحالم با "آستان ..." آشنا شدم.

"عاقبت غیبت گزیند هر که آید در نظر

وانکه او غایب نگردد از نظر، منظور ماست"

دست خواجو درد نکنه که خوش گفت.

سلام
خواهش می شود...قابل نداره
شما مدتهاست که در لیست دوستانمان هستید

حدیثا 20 آبان 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
دوست دارم اهل دل باشم ,متشکرم که مرا با اهل دلان مقایسه کردید.
دانشجوی " کتابت و نگارگری "هستم.

سلام
انشاالله که صاحب دل باشید...
به به ...شما هم که هنرمندید

حدیثا 20 آبان 1388 ساعت 05:16 ب.ظ

من نتونستم به عکس نوشت ها و فیلم نوشت هاتون راه پیدا کنم.
چه طور می شه دیدشون؟

راستش رو بخواهید خودم هم هنوز به این دو مقوله راه پیدا نکردم
دعا بفرمایید خدا توفیق و وقت و دل خوش عطا بفرماید ... تا این دو را راه اندازی کنم

ذهن نوشت رو یه چند مدتیه که افتتاح کردم

صیدقزل آلا در مدرسه 20 آبان 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

صبحی از ویترین ایرانسل یه فال حافظ گرفتم. فکر می کنید چی بود؟

سر ارادت ما و آستانِ حضرت دوست..............

فال خوبی بود و دلمان را به اینجا تنگاند که وقتی اومدم خیلییییییی خوشحال شدم که خواجو رو میهمان دلهامون نموده اید.

با سپاس

نقطه!

بعد بگید این امامزاده معجزه نداره... ((:

مگه ایرانسل دلتون رو بتنگونه و شما تشریف فرما بشوید به آستانه ی آستان حضرت دوست

تماس ...فرت

یاس 21 آبان 1388 ساعت 01:21 ق.ظ http://sepide-dam.blogfa.com

سلام...
وین دل ویرانه گنج و نیستی گنجور ماست...
.
.
.
.
(ذهن نوشتتون فوق العاده است)


سلام...
خوشحالم که خوشتون اومده
نظر لطفتونه

default 21 آبان 1388 ساعت 06:42 ق.ظ

همیشه شعرای قشنگی می ذاری
خودت چی؟
چیزی می گی؟
اگه می گی از خودت هم بذار
راستی
چند روزه شعرای رهی خیلی به دلم می شینه

متاسفانه من اجاقم کوره...شعرم نمی آد

در مورد رهی هم ...به روی چشم براتون چند تا از خوباش سوا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد