●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

ساغر پاک (فاضل نظری)

من چه در وهم وجودم چه عدم دلتنگم
از عدم تا به وجود آمده ام دلتنگم

روح از افلاک و تن از خاک، در این ساغر پاک
از در آمیختن شادی و غم دلتنگم

خوشه ای از ملکوت تو مرا دور انداخت
من هنوز ازسفر باغ ارم دلتنگم

ای نبخشوده گناه پدرم آدم را
به گناهان نبخشوده قسم دلتنگم

حال در خوف و رجا رو به تو بر میگردم
دو قدم دلهره دارم دو قدم دلتنگم

نشد از یاد برم خاطره دوری را
بازهرچند رسیدیم به هم ! دلتنگم

نظرات 5 + ارسال نظر
حدیثا 6 آبان 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
"وهم وجود "چه ترکیب زیبایی است.

سلام
با شما موافقم

آرزو 8 آبان 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام

عید شما مبارک:)

سلام

بر شما هم ):

خودم! 8 آبان 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام
عیدتان مبارک و شادباش!
من نیز برای فراهم نمودن تلذذ خاطر جنابعالی، سری به وبلاگتون زدم
اینجا فقط مجموعه ای از اشعار شاعران جمع آوری میکنید؟
لماذا؟

سلام
عید شما هم مبارک

بله...من تقریبا در این وبلاگ فقط شعر جمع می کنم ...یه جور کالکشنه

خوشحالمون کردید جناب خودم

default 18 آبان 1388 ساعت 07:28 ق.ظ http://www.superposition.mihanblog.com

من یک کتاب از شعرای فاضل نظری را خوندم
خیلی غمگین بود
چرا؟

والا من نباید جواب بدم...از جناب فاضل باید بپرسید

شما خوبید ان شاالله؟

شما هم دعوتید







حتما تشریف بیاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد