●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

تابوت (شاطر عباس صبوحی)

مرجان لب لعل تو مر جان مرا قوت

یــــاقوت نهم نام لب لعل تو یا قوت



قــربان وفـاتم به وفاتــــم گذری کن

تا بوت مگر بشنوم از رخنه تابوت


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام.من انسیه موسویان هستم.۳۳ ساله از تهران!ممنونم که شعرهای مرا با ذکر نام شاعر در وبلاگت آورده ای.یک مجموعه شعر دارم با عنوان شب ستاره و گیسو که انتشارات سوره ی مهر منتشر کرده.اگر مایل بودی به وبلاگم هم سر بزن.

سلام...
به به ... هردم از این باغ بری می رسد
خوشبختم از زیارتتون...
شما پس از جناب هالو سومین شاعری هستید که اینجا رو مزین کردید
من مدتها خواننده خاموش وبلاگتون بودم
در مورد کتاب جدیدتون هم به روی چشم...ایشالا خدمت می رسم

حدیثا 24 مهر 1388 ساعت 09:28 ق.ظ http://hadisa.blogfa.com

سلام
چه نگاه چند بعدی به "قوت"!

سلام
صنعت جناس دیگه

صیدقزل آلا در مدرسه 24 مهر 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام

این دو بیت از بچگی عقشولی من بوده و همیشه خدا حفظش بودم و با حفظ بودنش پز میدادم. خوشحال شدم که اینجاست:)

--------------------------------------------------

اِ اِ اِ! این خانومه که من بهشون عقشولی ام...یعنی چیزه، به شعراشون عقشولی ام...بابا اینجا چه مصفا شده؛ ای ول جنابِ آستان!

سلام...

این دو بیت خیلی قشنگه...انصافا لذت بردم

----------------------

دیشب خیلی خوشحال شدم دیدم ایشون برام کامنت گذاشتن...
فک می کردم اسباب آشنایی با وبلاگم رو شما براشون فراهم کردید
چون چند هفته پیش آدرس وبلاگشون از من گرفتید

default 27 مهر 1388 ساعت 07:17 ق.ظ

زیبا بود
واقعا

قابل شما رو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد