●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

محبس من (اردلان سرافراز)

محبس خویشتن منم ، از این حصار خسته ام

من همه تن انا الحقم ،‌ کجاست دار ، خسته ام

در همه جای این زمین ، همنفسم کسی نبود

زمین دیار غربت است ،‌ از این دیار خسته ام

کشیده سرنوشت من به دفترم خط عذاب

از آن خطی که او نوشت به یادگار خسته ام

در انتظار معجزه ، فصل به فصل رفته ام

هم از خزان تکیده ام ، هم از بهار خسته ام

به گرد خویش گشته ام ، سوار این چرخ و فلک

بس است تکرار ملال ،‌ ز روزگار خسته ام

دلم نمی تپد چرا ، به شوق این همه صدا

من از عذاب کوه بغض ، به کوله بار خسته ام

همیشه من دویده ام ، به سوی مسلخ غبار

از آنکه گم نمی شوم در این غبار ، خسته ام

به من تمام می شود سلسله ای رو به زوال

من از تبار حسرتم که از تبار خسته ام


قمار بی برنده ایست ، بازی تلخ زندگی

چه برده و چه باخته ،‌ از این قمار خسته ام

گذشته از جاده ی ما ، تهی ترین غبار ها

از این غبار بی سوار ،‌ از انتظار خسته ام

همیشه یاور است یار ،‌ ولی نه آنکه یار ماست

از آنکه یار شد مرا دیدن یار، خسته ام

نظرات 9 + ارسال نظر
دایی 12 شهریور 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

خسته نباشی!

سلامت باشی!...کدوم دایی؟
البته احتمال می دم کدوم...و طبیعتا خیلی خوشحال شدم
مرسی

چه خبر 14 شهریور 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

می گم فامیلیه اینجا ها !
اما خدایی خیلی شعرای غم باری می زارین آدم یه حالی میشه!!

چه کنیم دیگه...
آره ...حق با شماست...از کوزه همان برون تراود که در اوست...چه می شه کرد

------------
بجای استفاده از (چه خبر) و (جدید) کاش لا اقل اسمتون رو می نوشتید... که آدم حس بهتری بهش دست بده...این جوری خیلی یخ و سرده!!

چه خبر 15 شهریور 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

اولا کی گفته چه خبر با جدید یه نفره سوالات و سلائق دیگران و به دوش من نزارین
بعدم واقعا شما چندساله هستین که انقدر غم بار هستین!!بابا شاد باشین !!بعدم فکر نکنم با این حاله یخه شما با یه اسم من حس بهتری به شما دست بده!
با عرض پوزش که شکلک نداره براتون بزنم

دوست عزیز...ظاهرا خبر ندارین که وقتی در سیستم بلاگ اسکای کامنت می گذارید... سیستم؛ آی پی شما رو ثبت می کنه...و همون طور که می دونید...آی پی یه عدد منحصر به فرده
و آی پی شما و جدید دقیقا یکی بود
شاید شما دو نقر باشید ولی حتما از یک کامپیوتر استفاده می کنید

در ضمن مهم نیست که شما ۲ نفرید یا ۱۰۰ نفر...مهم اینکه مخاطب و خواننده اشعار و وبلاگم هستید و این برام مهمه
----------------
غم مگه به سن و ساله؟
----------------
در مورد اسمتون هم هر طور که راحتید...من نظرم رو گفتم

چشم انداز 16 شهریور 1388 ساعت 08:16 ق.ظ

چاره اش هجرت است... کوله بار بربندید!

بکجا چنین شتابان؟

.... گون از نسیم پرسید

علی اصغر نصیری 16 شهریور 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://yasemadineh.blogfa.com

حاج محمد آقا سلام
نماز و روزه قبول
به ما سر نمیزنی
تو این شبها اگر یادت بود یک ((هو)) برای ما بکش
التماس دعا
به امید دیدار در کنار بیت الله

سلام...
دقیقا دیروز یاد شما افتاده بودم...یادش بخیر
نماز و روزه شما هم قبول
ملتمس دعا
ایشالا

چه خبر 16 شهریور 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

نه غم به سن و سال نیست اما چرا غمگین باشیم آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غم مگه بده؟
غم هم مثل شادی یه حسه...و خیلی وقتها لازمه
منتها نباید از حد بگذره

جدید/چه خبر 16 شهریور 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

در ضمن اولین بار بود که شنیدم مطالب فنی رو که گفتین خوب شد اطلاع رسانی کردین فکر کنم بیشتریها بلد نیستن

((:

صیدقزل آلا در مدرسه 18 شهریور 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

من زنده ام....فقط در حال اسباب کشیِ منزل جات بودیم که موجباتِ تاخیرجات شد!:-)

حاجی آقا! یادت نره برا منم دعا کنی پلیز....

ای بابا ...نگران شده بودم...منزل نو مبارک

حاجی آقا ... آکتور سینماس... به حرفش بارون نمی آد که

صیدقزل آلا در مدرسه 19 شهریور 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

باز شد خدا رو شکر:)

خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد