●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

فرزدق‌وار (سید حسن حسینی)

پشیمان نیستم اصلاً پشیمان
ز قطع راه با مرغ سلیمان

شهیدان را ستودم، حال کردم
شهادت را هم استقبال کردم

به نامِ حضرت مولا سرودم
زمینی بودم، از بالا سرودم

گشودم بر کژی رگبار خود را
نبستم چون حقیران، بار خود را

در آن سرما که حتی سنگ کم بود
سلاحِ ساده در دستم قلم بود

ستم از زنگی و رومی کشیدم
برای شعر، محرومی کشیدم

نکردم در محبت کم‌فروشی
برای گندمی، آدم‌فروشی!

یهودا را بگو: عیسی سرشتم
چلیپا بوده خط سرنوشتم !

کنار شط آتش تشنه م‍ُردم
به دست دودمان دشنه م‍ُردم

یکی از شاعران اهل بیتم
فرزدق‌وار می‌لنگد کمیتم!

نظرات 5 + ارسال نظر
باقر 14 تیر 1388 ساعت 08:47 ق.ظ http://damalanchy.blogfa.com

there is no god no angel no heaven no hell
the only thing in our future is nothingness

سیگار فقط مالبرو قرمز
هرچند اثری روم نداره ولی کشیدنش کلاس داره
من سیگــــــــــــــــــــــــــــــــآر نمیکشم ها!

این سیگــــــــــــــــــــــــــــــــآرتون خیلی غلیظ بود ها!

چشم انداز 14 تیر 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://parsedarkhial.blogfa.com/

:::: این خانه بی دلیل ترک بر نداشته است ::::


مولای ما نمونهء دیگر نداشته است

اعجاز خلقت است و برابر نداشته است

وقت طواف دور حرم فکر می کنم

این خانه بی دلیل ترک برنداشته است

دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی

آیینه ای برای پیمبر نداشته است

سوگند می خورم که نبی شهر علم بود

شهری که جز علی در دیگر نداشته است

طوری ز چارچوب در قلعه کنده است

انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است

یا غیر لافتی صفتی در خورش نبود

یا جبرِِییل واژهء بهتر نداشته است

چون روز روشن است که در جهل گمشده است

هر کس که ختم نادعلی بر نداشته است



این شعر استعاره ندارد برای او

تقصیر من که نیست برابر نداشته است

"حمید رضا برقعی"



شعر قشنگیه...من حسودیم می شه!! (شکلک گریه)
ممنون از اینکه برام گذاشتیدش

صیدقزل آلا در مدرسه 14 تیر 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

گاهی فکر میکنم آقای سید حسن حسینی مثلِ اسمشون خیلی مظلوم بودن...نمی دونم چرا به چنین فکری رسیدم. چند وقتی هم هست که دو تا کتابِ ایشون رو خریدم اما هنوز نخونده ام:-(

آهای باقر خون خان! این وبلاگ حرمت داره ها! توش نباید از سیگار و اینا حرف بزنی! دِهَه!!!;-)

...باهاتون هم عقیدم...یه جورایی مظلومه

این آقا باقر شما می خواد منو اغفال بکنه! (شکلک دندون)
(-؛

صیدقزل آلا در مدرسه 15 تیر 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

عید شما هم مبارک:-)

الی 18 تیر 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://goodlady.blogsky.com

کیف کردیم با این همه ذوق و شوق و شور
:-)

خواهش می کنم...نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد