●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

پرواز روشن (انسیه موسویان)

مردی که بر فراز زمان ایستاده است
غمگین‌ترین مسافر تنهای جاده است


شب در عبور، جاده پُر از وحشت و هراس
اما هنوز مرد مسافر، پیاده است


او را به شب چه کار و به این ابرهای تار؟
او چون نگاه آینه‌ها صاف و ساده است


مستی گرفته خوشه‌ی انگور از لبش
«هم‌راز عشق و هم‌نفس جام باده است»


دیگر چه جای غم که نهال جوان من
چون کوه در هجوم خزان ایستاده است


تنها نه ایستاده که در بارش خزان
چون شاخسار سبز غزل، غنچه داده است


با بال‌های خسته به خورشید می‌رسد
پرواز روشنش به من این مژده داده است

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنیا 18 خرداد 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

سلام..من همین جا هوشیاری و بی داری خود را اعلام کرده و لزومی نمی بینم که این جمله رو برای دوستانم اس ام اس کنم...ان شا الله خدا شفای عاجل برای شما و دارایی برای بنده مقرر فرماید تا از این بی داری در بیایم

و من الله توفیق
الاحقر: آستان حضرت دوست

آرزو 18 خرداد 1388 ساعت 11:31 ب.ظ


دیگر چه جای غم که نهال جوان من
چون کوه در هجوم خزان ایستاده است


خزان...هجوم...کوه......

از دستِ شعرهای این بانو من چه کنم؟!؟!؟!؟!

برگشتید؟

برگشتم؟...مگه ما مث شماییم که بریم...ما اینجا نشستیم نون و ماست خودمون رو می خوریم...به کسی هم آزارمون نمی رسه...شمایید که غیبت صغرا کبرا دارید...کوه می رید...قله فتح می کنید...تدریس خصوصی انجام می دهید...کلی کتاب می خونید...شعر می گید...اگر گوش شیطون کر یه موقع وقت کردید به آستانه آستان حضرت دوست هم سری می زنید .... (-؛

--------------
از متن بالا بر می آد که از دست طرفدارهای میر حسین احمدی نژاد امروز و توی این ۶ ساعتی که سوار ماشین بودم مشکل روانپریشی حاد گرفتم ... اگه متن یه خورده عجیب و دری وری از اون جهته

آرزو 20 خرداد 1388 ساعت 09:06 ق.ظ

خدا خیرتون بده! کلی خندیدم...:-D

قابلی نداشت

صیدقزل آلا در مدرسه 20 خرداد 1388 ساعت 08:38 ب.ظ

آمّا! از نوشته ای که اون بالا زیر کامنتم نوشتید برمیاد که دارید یاواش یاواش به وبلاگ نویسی علاقمند میشید ها. از من گفتن!

اوه اوه...زدین کانال ۲...ترکی شد چرا!!!
درست فهمیدید...دارم میشم...از شما گفتن بود ها!
(-؛

آرزو 21 خرداد 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

پس آدرس بدید تا بیام بنویسم: "وبلاگ خوبی دارید ها! به وبلاگِ منم سر بزنید" (-؛

D-:

صیدقزل آلا در مدرسه 22 خرداد 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

چی مبارکه؟

یه وقت آپ نکنید ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد