●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

بی تو (حمید مصدق)

من به درماندگی صخره و سنگ
من به آوارگی ابر ونسیم
من به سرگشتگی ‌آهوی دشت
من به تنهایی خود می مانم
من در این شب که بلند است به اندازه حسرت زدگی
گیسوان تو به یادم می اید
من در این شب که بلند است به اندازه حسرت زدگی
شعر چشمان تو را می خوانم
چشم تو چشمه شوق
چشم تو ژرفترین راز وجود
برگ بید است که با زمزمه جاری باد
تن به وارستن عمر ابدی می سپرد
تو تماشا کن
که بهار دیگر
پاورچین پاورچین
از دل تاریکی می گذرد
و تو در خوابی
و پرستوها خوابند
و تو می اندیشی
به بهار دیگر
و به یاری دیگر
نه بهاری
و نه یاری دیگر
حیف
اما من و تو
دور از هم می پوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو دراین لحظه پر دلهره است
دیگر از من تا خاک شدن راهی نیست
از سر این بام
این صحرا این دریا
پر خواهم زد خواهم مرد
غم تو این غم شیرین را
با خود خواهم برد

نظرات 3 + ارسال نظر
الیزا 16 فروردین 1388 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام دوست خوبم
از وبلاگ خیلی خوبتون تشکر می کنم. یک پیشنهاد خوب برای قویتر شدن وبلاگتون دارم.سرچ باکس این موتور جستجوگر هم می تونه در سایت خودتون سرچ کنه هم در کل اینترنت. سرچ باکس هاش هم خیلی خوشکله. بهتون توصیه می کنم کدش رو به سایتتون اضافه کنید. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

http://metasearchis.com/home/Search_Box.html صفحه دریافت کد

http://www.metasearchis.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

وب نوشته های یک معلم 18 فروردین 1388 ساعت 11:29 ق.ظ http://mbamdad.blogfa.com

حقیقتا شعرهای مرحوم حمید مصدق دنیایی از احساس است

حق با شماست

فقیر 6 اردیبهشت 1388 ساعت 06:44 ب.ظ

زیبا بود خدا رحمتش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد