●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

نشد (فاضل نظری)

به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند: نشد!

نظرات 6 + ارسال نظر
آرزو 28 آبان 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://arezoo4.blogfa.com

آدرستون رو گذاشتم برا یک دوست عقشولی به آقای فاضل که اتفاقا هم فامیلی هستن با ایشون که بیان و کامنت بگذارن برای این شعر بسیار!

درود بر نظری شاعر و نظری شعر دوست و خودم که دکتر نظری می باشم(آدمک شیطانک!)

و درودی ویییییییییییییژه بر صاحب بلاگی به این بسیاری که البت اسمشون رو نی دووووووونم(آدمک بسی غمگین)

ممنون...

به به...خوشحال شدیم (آدمک بسی پر رو)

احمد 28 آبان 1387 ساعت 08:38 ق.ظ http://ahmadnazari.blogfa.com

سلام.وبلاگتان را دیدیم و بسی بهره بردیم...مخصوصا از شعرهای فاضل عزیز...شاد و پایدار باشید

سلام...خوش آمدید...

آرزو 28 آبان 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

نشد؟

می شه!

زهرا 28 آبان 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام.ازتون خبری نیست! امیدوارم در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید باشید.من بازم منتظر حضور گرم شما هستم.فعلا بای

صید قزل آلا در مدرسه 28 آبان 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

خواهشی داشتم از تو شبح آینه پوش

ای که از عشق پُر و از نم احساس تری

تو که تا شهر خدا عازم رفتن هستی

می شود قلب مرا هم به زیارت ببری؟!

-----------------------------------------------

از این شعر خاطره ی خیلی خوبی دارم

التماس دعا

اگر به حرف گربه سیاهه بارون بیاید...بر روی چشم

آرزو 30 آبان 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

تو که تا شهر خدا...

اشکم امون نمی ده برا نوشتن

سلامت باشید و با خوشحالی فراوان برگردید انشاالله

من بدون شعرهای جدید شما چیکار کنمممممممممممممممممم؟

(آدمک یه عالمه گریه و گریه و گریه و گریه و گریه و گریه و گریه و...)

سلام ...اینجا خیلی به یادتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد