●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

وصیت (حمید مصدق)

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو
من می شناختم او را
نام تو را همیشه به لب
داشت
 حتی
 
      در حال احتضار
 
            آن دلشکسته عاشق بی نام و بی نشان
                                                        آن مرد بی قرار  


روزی اگر سراغ من آمد به او بگو
هر روز پای پنجره غمگین نشسته بود
و گفتگو نمی کرد
        جز با درخت سرو
               در باغ کوچک همسایه
شبها به کارگاه خیال خویش
تصویری از بلندی اندام می کشید
و در تصورش
       تصویر تو بلندترین سرو باغ را
                                تحقیر کرده بود  


روزی اگر سراغ من آمد به او بگو
او پاک زیست
      پاکتر از چشمه های نور
                   همچون زلال اشک
                       یا چو زلال قطره باران به نوبهار
آن کوه استقامت
         آن کوه استوار
وقتی به یاد روی تو می بود
                            می گریست  


روزی اگر سراغ من آمد به او بگو
او آرزوی دیدن رویت را
         حتی برای لحظه ای از عمر خویش داشت
اما برای دیدن توچشم خویش را
          آن در سرشگ غوطه ور آن چشم پاک را
پنداشت
          آلوده است و لایق دیدار یارنیست 


روزی اگر سراغ من آمد به او بگو
آن لحظه ای که دیده برای همیشه بست
آن نام خوب بر لب لرزان او نشست
                                 شاید روزی اگر
                                        چه؟ او؟ نه آه ... نمی آید

نظرات 3 + ارسال نظر
آرزو 15 آبان 1387 ساعت 10:14 ق.ظ

آن کوه استقامت
آن کوه استوار
وقتی به یاد روی تو می بود
می گریست


گریستنم آمد با خوندن این قسمت...

علی کرمی 15 آبان 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://dardedoran.blogsky.com

خیلی قشنگ مینویسی در صورت تمایل به تبادل لینک خبرم کن

دوست عزیز... فقط قصدت تبادل لینکه...حتی یک دونه از پست های منو نخوندی که ببینی من قشنگ نمی نویسم...

مریم و سعید و سروش 15 آبان 1387 ساعت 04:10 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی جذابی داری به خصوص این پست آخری خیلی عالی بود پر از احساس. به ما هم سری بزنی خوشحال میشیم...یا حق!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد