●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

بازیچه (فاضل نظری)

مرا بازیچه‌ خود ساخت چون موسا که دریا را
فراموش‌اش نخواهم کرد چون دریا که موسا را

خیانت قصه‌ی تلخی است اما از که می‌نالم؟
خودم پرورده بودم در حواریون یهودا را

نسیم وصل٬ وقتی بوی گل می‌داد حس کردم
که این دیوانه پرپر می‌کند یک روز گل‌ها را

خیانت غیرت عشق است وقتی وصل ممکن نیست
نباید بی‌وفایی دید نیرنگ زلیخا را

کسی را تاب دیدار سرِ زلف پریشان نیست
چرا آشفته می‌خواهی خدایا خاطر ما را

نمی‌دانم چه افسونی گریبان‌گیر مجنون است
که وحشی می‌کند چشمان‌اش آهوهای صحرا را

چه خواهد کرد با ما عشق؟ پرسیدیم و خندیدی
فقط با پاسخت پیچیده‌تر کردی معما را

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزاد 12 مهر 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
من هم تازگی ها با شعرهای آقای فاضل نظری آشنا شدم
بسیار زیبا شعر میگن
شما هم بسیار به جا انتخاب کردید

موفق باشید

پو یا 12 مهر 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

خوش به حالتون که نجف بودین. ۳ ماهه دارم تلاش میکنم برم. قسمت نمیشه. با اینکه حج و زیارت هم اوکی داده گیر دارم اساسی.. التماس دعا

مریم 12 مهر 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خوبتون تشکر می کنم. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.
www.glseek.com/box.html

ساقی 12 مهر 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://saghi.blogsky.com

سلام دوست عزیز.ممنون که برای من نظر گذاشتین.
خوندن شاید برای خواننده خوب باشه ولی نظر دادن هم به همون اندازه برای نویسنده میتونه سازنده باشه.
خوشحالم که به شعر علاقه دارید.من یه وبلاگ دیگه هم دارم که هیچ وقت براش تبلیغ نمی کنم مگر اینکه احساس کنم طرف مقابل به شعر علاقه داره.آدرسشو براتون مینویسم.www.tilik.blogfa.com
در باره ی پست وارونه ام هم اگر از عکاسی یا زیست شناسی اطلاعاتی داشته باشید متوجه حرفم خواهید شد.

سلام

بسی بسی زیاد به شعرهای آقای نظری عقشولی شده ام این روزها

چه خوب که این شعر رو نوشتید

تا حالا نشنیده بودمش

شاد باشید

یا علی!

[ بدون نام ] 16 مهر 1387 ساعت 03:04 ق.ظ http://www.oxinads.com/?a=7227

سلام

سیستم تبلیغاتی OxinAds بزرگترین سیستم فروش محصولات فرهنگی از طریق اینترنت در ایران از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت به همکاری می نماید.شما وبلاگ نویس عزیز پس عضویت در سیستم وتایید عضویت شما(که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت صورت می گیرد) و ورود به محیط کاربری خود وبا کپی وقرار دادن کد های تبلیغاتی ( که به صورت گرافیکی و متنی طراحی شده ) در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود می توانید با تبلیغ محصولات ما علاوه بر افزایش فروش محصولات مبلغی را به عنوان پورسانت از ما دریافت کنید.

دو نکته مهم:

1 – واریز کلیه پورسانت ها توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 ضمانت شده است.

2 – حتما قبل از ثبت نام راهنمای کاربران را در منوی اصلی سایت به دقت مطالعه کنید.

پیشاپیش عضویت شما را در سیستم تبریک می گوییم.

http://www.oxinads.com/?a=7227


آرزو 5 آبان 1387 ساعت 08:36 ق.ظ http://arezoo4.blogfa.com

نمی دونم چرا وقتی یک بار کامنت می نویسم توی یک پستت» دیگه دفعه ی دوم نمی تونم بیام و چیزی بنویسم. مجبورم برای این پست کامنت بگذارم که البت شعرشو خیلی دوست دارم: مرا بازیچه ی خود ساخت چون موسی ک دریا را...

سلام

خوبید؟

من نبودم» شما چرا نیومدید تا یه سر بزنید؟

دلم شعر ناب میخواد

زودی آپ کنید لطفاً:-)

Garf!!!!!!!!!!!!!!!!!!LD 27 شهریور 1388 ساعت 01:08 ق.ظ


به نسیمی همه راه به هم می ریزد
کی دل سنگ تو را آه به هم می ریزد
سنگ در برکه می اندازم و می پندارم
با همین سنگ زدن ، ماه به هم می ریزد
عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است
گاه می ماند و نا گاه به هم می ریزد
انچه را عقل به یک عمر به دست آورده است
دل به یک لحظه کوتاه به هم می ریزد
slm.man ashege agye nazariam.shere balam baraye fazele va gabele shoma ro nadare!mamnun misham nazaretuno begid.albate ag deletun khast!!!!!!!!!!!!d

سلام...خوش اومدید

منم بسی بسیار به جناب فاضل ارادتمندم...
-------------
اصولا فاضل یه نگاه نو داره...مثلا:

عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است
گاه می ماند و نا گاه به هم می ریزد

ما بارها شاهد چیدن سنگها برروی هم بوده ایم...ولی تعبیری که شاعر داره خیلی بکره و نابه ...

اومدم از همین شعر مثال بزنم دیدم تمامش مثال زدنیه
در مجموع فوق العاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد