●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

آتش پنهان (سهیل محمودی)

آغاز من ، تو بودی و پایان من تویی
آرامش پس از شب توفان من تویی


حتی عجیب نیست، که در اوج شک و شطح
زیباترین بهانه ایمان من تویی


احساسهایی از متفاوت میان ماست
آباد از توام من و ، ویران من تویی


آسان نبود گرد همه شهر گشتنم
آنک ، چه سخت یافتم :" انسان " من تویی


پیداست من به شعله تو زنده ام هنوز
در سینه من ، آتش پنهان من تویی


هر صبح ، با طلوع تو بیدار می شوم
رمز طلسم بسته چشمان من تویی


هر چند سرنوشت من و تو ، دوگانگی است
تنهای من ! نهایت عرفان من تویی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
farshid 21 اردیبهشت 1387 ساعت 02:57 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید

موفق باشی
به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد