●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

●آستان حضرت دوست●

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ● که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

کاش می شد (دانیال رحمانیان)

کاش می شد شعر چشمانت سرود

یا که عطرخنده هایت را ربود

کاش می شد در نگاهت جا شوم

لحظه ای در آیینه پیدا شوم

کاش می شد حس باران را کشید

گریه ی آن شهسواران را شنید

کاش می شد عقده ها را باز کرد

همره باد صبا پرواز کرد

کاش می شد شعر من از بر کنی

غصه هایم را خودت باور کنی...

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال رحمانیان 19 آذر 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://astan.blogsky.com

سلام .ازاینکه شعر(کاش می شد)رابرای وبلاگ انتخاب کردی متشکرم.یه قطعه تقدیم میکنم بهت ای آستان حضرت دوست{سهم من}آنقدردوری ازمن
سهم من ازتو
چمدانیست
که درآن گوشه به تنهایی من
می خندد.

ممنون خیلی لطف کردین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد